NORMATIVA COVID

Aquesta normativa està subjecta a la situació derivada per la Covid-19 i es

podrà modificar en funció de l’evolució de la pandemia. El seu objectiu és

vetllar per la seguretat de la colla i minimitzar el risc de contagi en l’inici de

les activitats socials durant el mes de setembre. Demanem responsabilitat

per part de tothom.

  1. Normes generals del local:

1.1 Ús obligatori de la mascareta per moure’s pel pati per a majors de 6 anys.

1.2. Ús del gel hidroalcohòlic a l’entrada i sortida i del local i rentat de mans

freqüent.

1.3. Mantenir les distàncies de seguretat de 2 metres

1.3 Es limita l’aforament del local a 60 persones (activitat + bar).

1.4. Limitar al màxim la entrada a dins del local (pagar i anar al wc).

1.5. Horari: dilluns, dimecres i divendres de 19h a 00:00h.

1.6. Es demana respecte a les activitats que es s’estiguin duent a terme ja

que es realitzaran totes, de moment, a fora al pati.

  1. Normes específiques per les activitats:

2.1 Les activitats tenen límit d’aforament, per aquest motiu cal reservar

l’activitat en les dates proposades via telegram amb el seu o seva responsable. En

cas de no poder asistir, si es pot, avisar.

2.2 El/la responsable de l’activitat et confirmarà la teva assistència.

2.3 La reserva de places es farà respectant l’ordre de reserva.

2.4 Mantenir la distància de seguretat de 2 metres en el moment del registre,

si és necessari.

2.5 Es prendrà la temperatura en les activitats programades.

2.6 Caldrà registrar-se a l’entrar al local omplint una graella amb nom i

telèfon.

2.7 En cas de necessitar taules en alguna activitat, aquestes seran de 6

persones.

2.8 Està permès dur algun acompanyant a les activitats dels divendres